So Cool No1 Magazine
First world's signature ice cream magazine
SO COOL…Magazine azzal a céllal született, hogy kettős szemszögből mutassa be a világ fagylaltiparának legfejlettebb alkotásait, a legtágabb értelemben vett technikai innovációt és kreativitást (prezentáció és termékkoncepció).
Évente és angol nyelven megjelenő nemzetközi folyóirat, amely néhány évvel ezelőttig elképzelhetetlennek tűnt, még sok mindent meg kellett tenni egy olyan tudományágban, amely definíció szerint megelégedett a nyereséges tömegtermékkel, és amelyben semmi más nem kellett a csábításhoz, a legigényesebb közönség.
Az édes gasztronómiában szerzett tapasztalataink azonban lehetőséget adnak arra, hogy kiváltságos tanúi legyünk a fagylaltok figyelemreméltó és állandó fejlődésének, amely jelenleg a teljes érettség e szakaszához vezetett.
Ez a kiindulópontja annak a magazinnak, amely egy sokoldalú gasztronómiai termék kiemeléseit válogatja össze, amilyen technikás, olyan kreatív, hatalmas potenciállal.
A So Cool… magazin első száma 20 nagyszerű cikket gyűjt össze, 23 szakember aláírásával a világ minden tájáról, 306 oldalon.
Jellegzetes fagylaltok autentikus fesztiválja, technikai cikkekkel olyan változatos témákról, mint a vegán fagyasztott sütemények (Jordi Puigvert); egy új összetevő, a zöld vanília lehetőségeiről (Jordi Guillem és Eric Miete), DO Marco de Jerez (Carlo Guerriero) legösszetettebb boraiból készült fagylaltok és az enzimek alkalmazása fagylaltban (Albert Soler és David Gil), és így tovább.
Áttekintjük azonban a legkreatívabb javaslatokat amegjelenés, az összetevők és a termékkoncepciók tekintetében, Emmanuel Ryon, Luca Bernardini, Jérémie Runel, Jordi Roca, Jean-Thomas Schneider, Martín Lippo, Nils Hendrikse, Carolina Barragán, Pawel Petrykowski és Cathrine Osterberg sok más mellett.
Jellemzők, műszaki cikkek, interjúk, lépésről lépésre fotók és számos recept vár rád a világ legrangosabb szerzőinek aláírásával egy páratlan fagylaltmagazinban. Üdvözöljük egy új szerelmi történet első fejezetében, melynek főszereplője a fagylalt! Az új magazin angol nyelvű és 306 oldalas.
Tartalom:
David Gil & Albert Soler - Enzimes - A new way of approaching ice cream.
Emmanuel Ryon - The class Luca Bernardini In defense of semifreddo
Joane Yeoh - Memorable experiences
Jérémie Runel - When creativity has no end
Carlo Guerriero - Capturing the essence of wine
Jordi Roca - The fun side of ice cream
Jordi Guillem & Eric Miete - Green vanilla Much more than just a spice
Jean-Thomas Schneider - It’s important to inform the customer of the quality of our ice cream
Yoshinori Matsushima - The second stage of an ice sculptor
Martín Lippo - A radically different format
Pawel Petrykowski - Crossing the Atlantic
Javier Guillén - Sweet Monkey. The most generous ice cream
Carolina Barragán - The many faces of corn
Blanca del Noval - A new value for discards
Jordi Puigvert - Invitation to veganism in ice cream pastry
Nils Hendrikse - Creativity in the broad sense
Cathrine Østerberg - The dialogue between science and creativity
Jhoan Indriago - Signature ice cream in 7 m2
Termékinformációk
Szerző: | Several Authors |
Kiadó: | Vilbo Editores |
Kategória: | Chef, Cukrász Chef, Cukrászkönyv, Étterem, Konyhatechnológia, Alapanyag, Magazin, Aktualitások / Hírek, Fagylalt / Ice Cream / Gelato, Nyelv - Angol / English Books, Új könyvek / New Books, So Cool Magazin |
Kiadás éve: | 2023 |
Forgalmazás kezdete: | 2023. november 23. |
ISSN: | 2938-5393 |
Nyelv: | Angol |
Méretek: | 23 x 29.7 x 2.5 cm |
Súly: | 2.1 kg |
Oldalszám: | 306 |
Ár: |
16 990 Ft (16 181 + ÁFA) |
Státusz: | Raktáron |
Keresés
Melba Nr. 2
„Kiadványainkkal mindig arra törekedtünk, hogy a legjobb tartalmat kínáljuk a világ szakembereinek, hogy segítsünk a fejlődésben, a vállalkozásaikban /Montagud Editores/”. Magazinunk nem csupán egy ragyogó kiadvány csodás fotókkal. Mi arra törekszünk, hogy lehetővé tegyük az általunk bemutatott ötleteket, hogy belépjünk az olvasó elméjébe, hogy ezáltal alkalmazhassák kiadványaink technológiáit.
Melba Nr. 2
„Kiadványainkkal mindig arra törekedtünk, hogy a legjobb tartalmat kínáljuk a világ szakembereinek, hogy segítsünk a fejlődésben, a vállalkozásaikban /Montagud Editores/”. Magazinunk nem csupán egy ragyogó kiadvány csodás fotókkal. Mi arra törekszünk, hogy lehetővé tegyük az általunk bemutatott ötleteket, hogy belépjünk az olvasó elméjébe, hogy ezáltal alkalmazhassák kiadványaink technológiáit.
Melba Nr. 2
„Kiadványainkkal mindig arra törekedtünk, hogy a legjobb tartalmat kínáljuk a világ szakembereinek, hogy segítsünk a fejlődésben, a vállalkozásaikban /Montagud Editores/”. Magazinunk nem csupán egy ragyogó kiadvány csodás fotókkal. Mi arra törekszünk, hogy lehetővé tegyük az általunk bemutatott ötleteket, hogy belépjünk az olvasó elméjébe, hogy ezáltal alkalmazhassák kiadványaink technológiáit.