Apicius 29

„El akartunk jutni addig a pontig, ahol mélyebben behatolhatunk a kortárs konyha vezető alakjainak elméjébe. És egyben növelni akartuk a kiadó ismeretterjesztő oldalát is.” nyilatkozta Jãvi Antoja de la Rosa, az Apicius és a Montagud Editores kiadvány-projektjeinek igazgatója.
Így, csúcsgasztronómiai magazinunk 29. száma tele van innovációval mind formáját, mind tartalmát tekintve. Az Apicius sokkal teljesebb, mint valaha, hála 240 oldalának, 62 receptjének, 367 előkészületi lépésének, 93 folyamatábrájának, 41.000 szavának és 853 fotójának. Az Apicius 29 hamarosan megjelenik! A magazin előrendelése megkezdődött, amennyiben szeretne egy példánnyal, kérem a regisztráció után rendelje elő, vagy küldjön e-mail!
CSAK RENDELÉSRE!
Termékinformációk
Szerző: | Several Authors |
Kiadó: | Montagud Editores |
Kategória: | Chef, Étterem, Konyhatechnológia, Alapanyag, Magazin, Aktualitások / Hírek, Nyelv - Angol / English Books |
Kiadás éve: | 2017 |
ISSN: | 90029 |
Nyelv: | Angol |
Méretek: | 21 x 29.7 x 2 cm |
Oldalszám: | 160 |
Ár: |
17 890 Ft (17 038 + ÁFA) |
Státusz: | Előrendelhető, beszerzés alatt |
Keresés
Drift - Volume 10 - Manhattan

A Drift Manhattan VOL 10. kötet reflektorfénybe helyezi York City leghíresebb kerületét: Manhattant.
Tenger gyümölcsei / Seafood

Alapanyag poszterek a Cookbooks.hu könyváruháztól. Speciális alapanyag poszterek megjelenése sok esetben segíti az éppen tanuló, vagy már gyakorlattal rendelkező szakácsok, séfek hétköznapi munkáját. Thomas Ruhl, Németország, egyik legismertebb ételfotósa szerkesztette, fényképezte a posztereket, mely garancia a minőségre. Nem csak egy szemet gyönyörködtető nyomtatvány (poszter), hanem óriási tudást is biztosít, hiszem érthetően láthatjuk különböző állatok (marha, sertés, bárány) bontási részeit, vagy éppen áttekinthetjük a sós és édesvízi halak, rákok sokszínűségét, választékát. A növények szerelmesei az ehető virágokat, fűszereket és a gombákat szemléltető-ismertető plakátok közül választhatnak.
Melba Nr. 3

„Kiadványainkkal mindig arra törekedtünk, hogy a legjobb tartalmat kínáljuk a világ szakembereinek, hogy segítsünk a fejlődésben, a vállalkozásaikban /Montagud Editores/”. Magazinunk nem csupán egy ragyogó kiadvány csodás fotókkal. Mi arra törekszünk, hogy lehetővé tegyük az általunk bemutatott ötleteket, hogy belépjünk az olvasó elméjébe, hogy ezáltal alkalmazhassák kiadványaink technológiáit.
DRIFT Volume 13 - Berlin

Ez a stílusos életmódmagazin szociológiai és antropológiai megközelítést alkalmaz a kávé megértéséhez a világ városaiban, és hasznos eszközt nyújt a tájékozódáshoz.