So Good Magazine #30
The Magazine of Haute Pâtisserie
Modernitás, innováció, kreativitás. Ismerje meg azokat a tehetséges, kortárs cukrászokat, séfeket, akik meghatározzák a nemzetközi cukrász szakmát, mind az éttermekben, mind a cukrászatokban.
So Good Magazine, egy félévente megjelenő angol nyelvű professzionális cukrász magazin, amely az édes és sós cukrász készítményekről, a csokoládé- és fagylaltipar, valamint a kortárs desszert világának szakembereiről szól.
So Good nr. 30
Ezzel elértük a 30-at...
A számmisztika szerint, „amiben nem hiszünk”, a 30-as szám kreatív, optimista, képzelőerőt és pozitív energiát jelent. Tiszta véletlen, de a So Good magazinnal mindig is ösztönöztük a cukrászok kreatív és fantáziadús szellemét, és optimizmussal bizonyítottuk, hogy bízunk e szakma jövőjében.
És nem véletlen, hogy ebben a nagyon különleges, So Good magazinban résztvevő munkatársak túlnyomó többsége a harmincas éveiben jár. – „saját harmincéves cukrászaink”. Pontosan a 30-as életév elérésekor mérséklődik az alkotói impulzivitás, amikor az út egy részét már bejárva - így némi tapasztalatot gyűjthetünk -, ami olyan zamatos gyümölcsöt hoz, mint amilyeneket ezeken az oldalakon összegyűjtöttünk.
A számokat félretéve, mutassuk meg elégedettségünket, hogy kiadványunkat ma már öt kontinensen ismerik, és olvasók ezrei és ezrei tisztelnek meg bennünket különböző kultúrákból.
Ezt a számot arra is felhasználtuk, hogy néhány változtatást bevezethessünk a magazin dizájnjában, azzal a céllal, hogy kissé felfrissítsük megjelenését anélkül, hogy elveszítené, éppen ellenkezőleg, stílusát és egyéniségét.
A So good magazin 30-ik számában rendkívül érdekes cikkek vannak, mint például a mesterséges intelligencia által készített torták, fogyasztásra szánt koktélok és „spicces” desszertek, vadon élő növényekből készült desszertek, ehető víz, enzimek felhasználása, hogy kihasználjuk az összes gyümölcsöt, a technika, hogy a legtöbbet ki tudja hozni a glaze-ből, interjú Amaury Guichonnal, a világ legnépszerűbb cukrászával, akinek 11,5 millió követője van az Instagrammon, egy mandarin-narancsos Mont Blanc, forma nélkül készült virág alakú torta, a torták felületére felvitt édességek technikái... és még sok más.
Részletek
- 20 séf, 14 különböző nemzetiségű, köztük hét női cukrász.
- Egy tucat interjú
- 50 exkluzív alkotás a hozzájuk tartozó receptekkel
- 165 fénykép tortákról, desszertekről, mono alkotásokról, snackekről, fagylaltról, sült tésztáról, szószokról, mousse-król, koktélokról...
- lépésről-lépésre instrukciók, technikák, vágásokról, részletek..., 312 oldal.
Cukrászok, a So Good Nr30 számában:
Amaury Guichon - Chosen
Martin Diez - The triple play
Dinara Kasko - AI, an inevitable ally
Jesús Escalera - A decade of wonders
Natalie Eng - Quiet sophistication
Juan Gutiérrez - The path of dreams
Lluc Crusellas - By right
René Frank - The boost that dessert deserves
Francisco Moreira - Meaningful
Long Ming Ai - Black, pink and citrus
Samuel Ducrotoy - Fresh air
David Gil - Enzymes reach desserts and ice creams
Blanca del Noval - Wild Pantry
Jesús Camacho - Island bites
Tidbits
THREE DESSERTS TO DRINK AND THREE COCKTAILS TO EAT
Luis Amado - Pushing the limits or raising the bars
Yelene Anter - A little bit of science and a lot of art
Ksenia Penkina - A brilliant ending
Tejasvi Chandela - The mithai touch
Mineko Kato - Desserts for a better future
Xavi Donnay - For small and delicate patisserie
Termékinformációk
Szerző: | Several Authors |
Kiadó: | Vilbo Editores |
Kategória: | Chef, Cukrász Chef, Étterem, Konyhatechnológia, Alapanyag, Magazin, Aktualitások / Hírek, Fagylalt / Ice Cream / Gelato, Tányérdesszert / Plated Dessert, Nyelv - Angol / English Books, So Good Magazin |
Kiadás éve: | 2023 |
Forgalmazás kezdete: | 2023. július 10. |
ISSN: | 2013203430 |
Nyelv: | Angol |
Méretek: | 23 x 29.7 x 2.5 cm |
Súly: | 2.1 kg |
Oldalszám: | 314 |
Ár: |
16 990 Ft (16 181 + ÁFA) |
Státusz: | Raktáron |
Keresés
Drift - Volume 10 - Manhattan
A Drift Manhattan VOL 10. kötet reflektorfénybe helyezi York City leghíresebb kerületét: Manhattant.
Melba Nr. 2
„Kiadványainkkal mindig arra törekedtünk, hogy a legjobb tartalmat kínáljuk a világ szakembereinek, hogy segítsünk a fejlődésben, a vállalkozásaikban /Montagud Editores/”. Magazinunk nem csupán egy ragyogó kiadvány csodás fotókkal. Mi arra törekszünk, hogy lehetővé tegyük az általunk bemutatott ötleteket, hogy belépjünk az olvasó elméjébe, hogy ezáltal alkalmazhassák kiadványaink technológiáit.
So Cool No1 Magazine
SO COOL…Magazine azzal a céllal született, hogy kettős szemszögből mutassa be a világ fagylaltiparának legfejlettebb alkotásait, a legtágabb értelemben vett technikai innovációt és kreativitást (prezentáció és termékkoncepció).
So Cool No1 Magazine
SO COOL…Magazine azzal a céllal született, hogy kettős szemszögből mutassa be a világ fagylaltiparának legfejlettebb alkotásait, a legtágabb értelemben vett technikai innovációt és kreativitást (prezentáció és termékkoncepció).